přímé  =  prodej ve vlastních prodejnách
podomní prodej
prodej v automatech
přímý marketing  - prodej poštou
     - zásilkový prodej
     - telemarketing (po telefonu)
     - prodej na základě televizních informací
     - prodej po síti
=  vhodné pro zboží podléhající zkáze, pro zboží které lze nabízet pomocí  katalogu nebo v prodejním automatu 
 nepřímé
 s jedním mezičlánkem -maloobchod (bez VO)
-velkoobchod (bez MO)
 se dvěma mezičlánky - velkoobchod i maloobchod
 se třemi mezičlánky  - MO, VO a zprostředkovatel nebo prostředník
=  vhodné pro zboží denní potřeby s nízkou jednotkovou cenou, pro  standardní výrobky běžně dostupné v prodejní síti, pro výrobky  prodávané v malých množstvích širokému okruhu spotřebitelů
=  častější než přímé
 
Žádné komentáře:
Okomentovat