1) ROZPOZNÁNÍ PROBLÉMU - jedinec si uvědomí nesoulad mezi očekávaným a  požadovaným stavem
2) HLEDÁNÍ INFORMACÍ - jedinec věnuje zvýšenou pozornost souvisejícím informacím nebo se bude věnovat jejich aktivnímu sběru z osobních a neformálních zdrojů, z komerčních a veřejných zdrojů a nechá se ovlivnit vlastními zkušenostmi
3) HODNOCENÍ ALTERNATIV - získané informace hodnotí podle vlastních hledisek výběru (první filtr), jejich důležitosti pro něj a subjektivního vnímání vlastností výrobku
4) KUPNÍ ROZHODNUTÍ - výběrem nejvhodnější alternativy dospěje ke kupnímu záměru, který bezprostředně předchází nákupu nebo jeho odmítnutí. V této fázi ještě mohou zasáhnout postoje ostatních, nečekané situační vlivy a vnímané riziko.
5) KOUPĚ
6) PONÁKUPNÍ CHOVÁNÍ = porovnávání očekávaného a skutečného efektu.
     věrnost opakovaný nákup výrobku
  spokojenost   generalizace nákup dalších výrobků téže firmy
      doporučení kladné slovo z úst 
 koupě      
     přepnutí nákup výrobku od jiné firmy
  nespokojenost   diskriminace i další zboží bude kupovat od jiné fy
      varování záporné slovo z úst
 
Žádné komentáře:
Okomentovat