- nutno uvážit: výrobní možnosti (if stanoví  cenu, trh ihned akceptuje, ale fa nakonec nedokáže trh uspokojit vzhledem k malé      
                                                                    výrobní kapacitě  ztráta goodwill x tato taktika úspěšná na trhu s elastickou D - nízká cena  
                                                                    vede k  obratu, N na jednotku a  Z v dlouhém období)
                              postavení konkurence (možnost proniknutí konkurence a obsazení trhu - if konkurence může 
                                                                             proniknout rychle, fa stanoví  cenu)
• taktika pronikavého oceňování (penatration pricing) - rychlé a trvalé proniknutí na trh s poměrně nízkou úvodní cenou, dosažení trhu okamžitě, před proniknutím konkurence n. ji od vstupu odradit
                                                 - jestliže vstup na trh není tak složitý - hlavně u výrobků širokého užití, výrobně 
                                                 nenáročných, s  elasticitou D
                                                 - pouze prodeje ve velkém jsou výhodné, cenová taktika agresivní a pronikavá, 
                                                 bude čelit silné konkurenci
 
Žádné komentáře:
Okomentovat