vliv podniků na životní prostředí
ŽP - 2 efekty na firmu: -  konkurenčního prostředí firmy (výrobková konkurence, technologie výr. postupu)
                                    - vládní zásahy do řízení firmy ( regulace znečištění, firma musí lépe využívat vstupy, 
                                                 výrobky musí splňovat požadavky ekologie)
      -  základna pro těžbu surovin, pro zemědělství, turistika, estetika ....
    + médium pro rozklad všech druhů odpadů, které ekonomika produkuje (krize: umělé hmoty n. množství 
             odpadu, které už životní prostředí nezvládne)
Vliv ŽP na firmu:
1 Pro firmu vznikají nové výrobní příležitosti
       se spotřebitelská D - uvědomění si “zelených” produktů -  preferencí
      objevují se nové segmenty trhu - noví zákazníci   fa musí často  strukturu svých outputů ( chemického    
      složení, materiál. vstupů, obaly ...) x někdy to nejde   toho, co si spotřebitel pod značkou představuje
 
Žádné komentáře:
Okomentovat