způsoby: - prostředník (VO, MO) - jeho posouzení ceny ukáže, zda s cenou souhlasí a má na prodeji zájem, 
                                                           odraz jeho zkušeností v oboru
                                                         - navrhovaná cena může být :
                                                           * původní p  nízká - jestliže moc , nedůvěra zákazníka n. ztráta prestiže 
                                                              firmy  porucha podmínek D (její inverze, protože při p Q) ... 
                                                              hlavně u exkluzivního, značkového zboží
                                                           * původní p vysoká - jestliže podmínky výroby nedovolí p, zánik 
                                                              výrobku a jeho neuvedení na trh
                - mínění potenciálních zákazníků - nezbytné uvážit subjektivnost názorů a možnost vyvozovat 
                                                                         z nich závěry (rozdíl mezi souhlasem s cenou a ochotou ji 
                                                                         zaplatit)
 
Žádné komentáře:
Okomentovat