MAKROPROSTŘEDÍ – prostředí, které nepřímo ovlivňuje zákazníka
               - demografické prostředí = zabývá se studiem populace (snižování a zvyšování)
               - ekonomické prostředí = průměrná zda, když se v podniku bude zvedat podnik je na tom  ekonomicky líp
               - přírodní prostředí = povodně, Spolana – znečištění
               - technologické prostředí = každá nová věc přináší destrukci té staré
               - politické prostředí = podnikatelé chtějí stabilitu zákonů
               - kulturní prostředí = každý stát má jinou kulturu
Marketingová komunikace
Proces komunikace                 
Složení komunikačního procesu:                            
1. odesílatel                   5. zpráva                                                                                                                      
2. příjemce                    6. média                                                                                                           
3. zakódování               7. odpovědi                                                                                                            
4. dekódování               8. zpětná vazba                                                                                                     
                       9. šum
 
Žádné komentáře:
Okomentovat