Marketingový informační systém: cílem je monitorovat situaci na trhu.  Je důležitý pro kvalitnější plánování, organizování, řízení a kontrolu marketingových aktivit.           
Vnitřní inf. systém (firmy) – tok informací uvnitř firmy (komunikace, telefony, ústně, internet, objednávky)
Vnější inf. systém – informace, které chce o sobě poskytnout (reklama, propagace)
                               - informace, které chce podnik získat (od zákazníků, o firmách, technologie) 
Marketingové prostředí firmy
MIKROPROSTŘEDÍ – prostředí, které přímo ovlivňuje zákazníka
               - společnost = pracujeme s řadou firem, které netvoří konkurenci
               - dodavatelé = máme jich více jeden nestačí
               - marketinkový zprostředkovatelé = obchodníci VO a MO
               - zákazníci = spotřebitelský, průmyslový
               - konkurence = snažíme se být vždy lepší než konkurence, prodáváme levnější ale kvalitnější zboží
               - veřejnost = jsme neustále na očích (oblast veřejného mínění – televize)
 
Žádné komentáře:
Okomentovat