Pokud má dostatek údajů a provedla jejich analýzu → dospěla k rozhodnutím, které bude realizovat
 Souhrn strategií zpracován do marketingového plánu firmy na určité období
2. Interní analýzy jako nástroj pro tvorbu strategie.
 marketingový audit – popis a zhodnocení současné úrovně implementace marketingového řízení a využívání marketingových prvků v jednotlivých procesech (útvarech) společnosti 
 analýza postavení na trhu oproti konkurenci 
 tržní pozice vlastních výrobků 
 definice procesů ve firmě, tvorba přidané hodnoty, nákladovost 
 informační systém, zdroje informací, zpracování, využívání 
 podrobné finanční analýzy s návrhy na opatření a optimální řešení
Vnitřní zdroje firmy
 působí uvnitř podniku (organizace a řízení, vybavenost, vnitřní konkurence, úroveň rozvoje, umístění podniku, lidské zdroje)
 
Žádné komentáře:
Okomentovat