- můžeme vyhodnotit např. dle přehledové sítě, nebo přidělením hodnoty (váhy) každému stupni kvality procesu a tříděním získat ty jenž jsou kritické a tudíž prioritní k řešení
| 4 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | |
| Součet | 3 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| kritických | 2 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| faktorů | 1 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| úspěchu | 0 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | E | D | C | B | A | |
| Hodnocení kvality procesu | ||||||
| 
 | Oblast nejkritičtější | |||||
| 
 | Oblast naléhavá | |||||
| 
 | Oblast málo naléhavá | |||||
Shrnutí
- samotné analýze by měly být podrobeny především procesy, které nemají v současné době vůbec žádnou podporu výpočetní techniky
- provádění činností, dle metodiky PQM musí předcházet seznámení všech týmů s danou metodikou
 
Žádné komentáře:
Okomentovat