- Všechny marketingové strategie se opírají o 4 základní nástroje MR 
- Tyto MR nástroje pomáhají uspokojit potřeby zákazníků, potřeby trhu, za odměnu firma maximalizuje zisk
- Philip Kotler → marketingový tvůrce marketingového mixu by se na něj měl dívat očima kupujícího
- z produktu se stane zákaznická hodnota (Customer Value), 
- z ceny zákazníkova vydání (Cost to the Customer), 
- místo se přemění na zákaznické pohodlí (Convenience), 
- z propagace se stane komunikace se zákazníkem (Communication)
- díky tomu zjistíme, že zákazník požaduje hodnotu, nízkou cenu, velké pohodlí a komunikaci, nikoliv propagaci → ze 4P se stane 4C
PRODUCT 
- Výrobek a výrobková politika
- na 1. místě je kvalita, sortiment, image, ochranná známka, design, obal, záruky, služby
- výrobek i služba, cokoliv co lze na trhu nabídnout a uspokojit tím potřebu zákazníka
 
Žádné komentáře:
Okomentovat