• maximalizace zisku - fy tento cíl sledují, ale neuvádějí ve zprávách (x ztráta goodwill u zákazníka)
      - uplatňovat dlouhodobě, přijmout i krátkodobé ztráty (jinak příliš velký zisk  vstup nové fy do odvětví, 
         veřejné mínění n. vládní zásahy   ceny) - maximalizovat zisk při takové produkci, kdy je největší 
                                                                               rozdíl mezi příjmy (výnosy) a N  MR = MC
      - stupňování Z s ohledem k ostatním částem marketingového programu, např. v obchodních domech žádané zboží prodáváno s  Z  n. se ztrátou, ale právě tyto ceny způsobí příliv kupujících a nepřímo působí na ceny ostatního zboží
 
 2. Územní cenová politika
 - otázka dodacích podmínek a hlavně otázka dopravného, resp. otázka dopravních N a dalších N spojených s dodávkami zboží
 - náklady mohou nést prodávající, kupující n. se mohou o N dělit
 
Žádné komentáře:
Okomentovat