c) výběr média = kritérium na 1000 oslovených osob
d) načasování média
e) hodnocení účinnosti propagace – výzkum kom. účinku, výzkum účinku na prodej
2) podpora prodeje (prodejní propagace)
- krátkodobé motivační nástroje používané k stimulaci trhu
- výdaje na podporu prodeje, rostou rychleji než výdaje na reklamu
Co zahrnuje:
- vzorky: ochutnávky jogurtů                           - prémie, odměny zákazníků
- kupány: na pumpách (mytí zdarma)              - vyzkoušení si zdarma = auta, PC, parfémy                                                                  
- ceny balení: 3+1 zdarma                               - výstavy, soutěže
3) vztahy s veřejností (public relation) relejšn
- méně používaný, ale mají velký propagační potencionál.
- množství programů, vytvořených pro zlepšení udržení nebo ochranu image firmy či výrobku
Patří zde:
a) publikace: knihy, články v novinách             c) zprávy: výroční (internetu)   e) služby
b) akce: sportovní, humanitární s dětmi            d) projekty                                 f) audiomateriály
                                         g) prodávat by měla celá firma – kontakt ze zákazníkem
 
Žádné komentáře:
Okomentovat