MKTG VÝZKUM = specifikace, sběr, analýza a interpretace informací, které umožňují 
a) porozumět trhu
b) identifikovat problémy  a příležitosti spojené s tímto trhem
c) formulovat směry mktg činností
FORMY VÝZKUMU:
 výzkum trhu ..............rozsah, umístění a charakteristiky trhu, analýza a prognóza         vývoje trhu
 výzkum spotřebitele...akceptace výrobků spotřebitelem, požadavky spotřeb. na          produkci = výrobkový výzkum, nebo chování a motivy           spotřebitelů při nákupu a spotřebě = motivační výzkum
 výzkum propagace ...účinnost reklamy, výěr médií...
 výzkum mktg cest .... cesty a metody prodeje
 výzkum cen............... cenová politika firmy
a) monitorovací výzkum - nepřetržité sledování a shromažďování informací o trhu
b) explorační výzkum - pochopení a definice problému který je předmětem výzkumu
c) deskriptivní výzkum  - zachycení přesného obrazu některých faktorů  v daném          období
 
Žádné komentáře:
Okomentovat