PUBLICITA
- představuje hodnocení nezávislých osob na rozdíl od reklamy je důvěryhodnější, neboť subjekt na který publicita působí ví, že nejde o informace placené výrobcem
- realizuje se v hromadných sdělovacích prostředcích, patří sem i sponzorská činnost
PODPORA PRODEJE
- rozdíl mezi reklamou a podporou prodeje je v tom, že reklama přesvědčuje o důvodu koupě, podpora nabízí konkrétní motivy koupě
- kupóny
- bonusy
- odměny
- soutěže o ceny
- vyzkoušení zboží
- cenové zvýhodnění, slevy
OSOBNÍ PRODEJ
a) Průzkum
Prodejce hledá vhodné tipy, vytváří seznam subjektů. Podle svého sortimentu zboží, který hledá prodejce. Vhodná místa bydliště pro své výrobky.
b) Kontakty
Různé formy: dopis, přímé styky, telefon, Internet
c) Prezentace
Prodávající sděluje případnému kupujícímu informace o výrobku.
Žádné komentáře:
Okomentovat