Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Jak vydělat na sociálních sítích? (sitetalk apod.)

Minule jsme si řekli, že sociální sítě jsou jako hospody. A lidé tam uvažují stejně. Tedy je dobré si představit, co by jste v hospodě koupili a co ne, pokud tam nechodíte opravdu jen za zábavou.

Chodí za mnou kamarádí, ať se zaregistruji do dvou typů sítí, kdy jde o to podobné a je to ten fenomen dle mě.

První z nich je "dle nich náhražka facebooku, twitteru, ebay...", kde se tedy bude i nakupovat a díky tomu vám pod vámi zaregistrovaní lidé sypou penízky na účet. Nyní nabírání členů funguje na bázi MLM, kdy si kupujete různé typy členství, podílů:
Hlava mi nebere, proč bych měl odcházet z facebooku pokud mě baví sociální sítě a tlačit na lidi kolem mě tak, že kvuli mě si tam vytvoří účet. Pokud má každý 100 známých a všechny pozve, tak pujde maximálně dvacet (a to vidím reálně na pět) lidí i na sitetlak. Tedy nakonec máte dva účty - na facebooku 100 lidí, tkeré znáte, kvuli kterým už tam minimálně rok chodíte a druhý, kam chodíte s těmi stejnými, ale jen 20% lidmi nakupovat? Nemyslím si to, nemyslím, že by se vyplatilo pod sebe sbírat lidi. Protože jestli to má nyní našlápnuto, tak se to stjejně nerozjede, protože člověku bohatě stačí jedna síť a i peníze (korunky) za nákupy z mnou sehnaných lidí mi nezaplatí těch 95% lidí, co na nové sítí prostě nikdy nebudou.

Předpovídám neúspěch této sítě a to ještě radši ani neřeším podezření z pyramidy, na které to nyní vydělává, kdy si lidé kupují za desítky tisíc "podíly".

Druhý je franchisa Businees for Breakfast a stále přemýšlím, zda je dobré chodit na snídani s někým jen proto že má taky firmu a že si můžeme někdy nekonkrétně v budoucnu vydělat a budeme se u snídaně bavit jaká banka, angličtina, tiskárna.... je nejlepší. A říkají tomu networking. A mají tam výhradnost, že jedna franchisa nemůže mít třeba na stavebnictví dva konkurenty a kdo dřív přijde, ten dřív mele, tedy i když je línej, neschopnej....

Když tohle shrnu, tak pokud chodím do hospody, kde je komunita stovek lidí a všichni se tak nějak známe, tak s těmi lidmi pramálo obchodujeme, nebo řešíme obchodní věc, nákupy apod. To že do hopsody jdu s jednotlivcem probrat práci je něco jako chat na FB (je to jen jeden úplně jiný nástroj).

Jako marketér na sociálních sítích vidím stejné inzernety jako v televizích.A obchodní snídaně vůbec neřeším, nějak to nechápu. Když tak mi napište do komentářů, co jsem nepochopil, co mi uchází, díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat