Jsou dva druhy lidí, jeden, co rád nakupuje se svými kamarády, druhý si to sám vybrere, koupí a pak to kamarádům ukazuje. Ten druhý typ lidí se poradí s odborníky, ne s kamarády. Kamrádům ukazuje vychytávky a pokud to taky někoho baví, tak se s ním v hospůdce (na FaceBooku) špičkuje. Většina lidí jsou druhý typ.
FaceBook je o lidech prvního typu. Zde funguje šeptanda "hospodského typu". A jak se "hospodsky" bavíte o novém autě? Dokážete si představit, že z "hospodského" sezení by jste další den si šlil koupit auto? Pokud to budete probírat takhle, tak přijedete s něco jako traktorem, pětilitrem, noži a hroty místo nárazníků s krásnými chromovými zlaotostříbrnými disky a subwoofry o 100 kilowattech.
Obchodně je to jako by si k vám v hospůdce sedl pojišťovací agent a začal vám nabízet super výborný produkt. Jak by to asi dopadlo...
Lidi co opravdu chtějí nakupovat nakupují všude jinde jen né na FaceBooku!
To jsou pro mě rozhodující závěry, proč si myslím, že se prokazují inzertně obchodní neúspěchy jednotlivých malých až středních inzerentů.
Pro internetový marketing je to nástroj tak na hodinu správy jednoduchoučké FaceBook stránky týdně podobně jako firemního blogu.
Autor: John Tomcat
Žádné komentáře:
Okomentovat