Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

STRATEGIE PODNIKU

ad 3) finanční analýza – analýza výkonnosti podniku = ukazatel likvidity, aktivity, zadluženosti, výnosnosti, THP

Strategie pro podnikatelské jednotky :
A) Ansoffova matice 4 strategií
souč. výrobek nový výrobek
současný trh
nový trh

B) Porter – vycházel z toho, že základem nadprůměrného zisku je dlouhodobě udržitelná konkurenční výhoda
3 zákl. konkurenční strategie:
 str. nízkých N – vyrábět levněji než konkurenti
 str. diferenciace – silný VT rozvoj
 cílená strategie – pozornost na str. nízkých N nebo diferenciace pro jeden úzký segment

Strategie diferenciace – vyšší užitná hodnota než konkurenti za vyšší cenu
Hybridní strategie - ↑ užitné hodnoty při ↓ ceny

Žádné komentáře:

Okomentovat