– dod. objednávek – dodávka do domu
Vnější příjemci objednávek – podomní obchodníci, kteří navštěvují zákazníky s cílem reagovat na jeho požadavky
Prodejci – misionáři – úkolem prodejce není uzavřít obchod, ale přesvědčit zákazníka, aby upřednostnil výrobky prodejce
Sjednavatelé nových objednávek – úkolem je získat nové potenc. zákazníky
Prodejci pro organizaci – úkolem udržovat dluohod. vztahy se zákazníky – týmová práce za asist. odborníků
Prodejci pro spotřebitele – prodej fyzických výrobků a služeb – pojištění
Prodejci zajišťují technickou podporu – u vysoce odb. produktů, asistence odborníků – detailní info, zejm. význ.klienti
Reklamní obchodníci – poskytují rady k vystavenému zboží, prodejní propagace
Investiční činnost
Investice – z hlediska makroekonomie jsou to pojetí kapitálová aktiva tvořená statky, které nejsou bezprostředně spotřebovány, ale spotřebovávají se postupně a slouží k výrobě jiných spotřebních nebo kapitálových statků.
2 druhy investic: hrubé = součet nových investičních statků + stávající inv. statky
čisté = hrubé investice – opotřebení investic (odpisy)
Investice jsou zdrojem dlouhodobého ekonomického ekonomického růstu.
3 druhy investic: hmotné (rozšiřují výr. kap.), finanční (CP, obligace, akcie..), nehmotné (knot how, výdaje na výzkum…)
Žádné komentáře:
Okomentovat