Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Znaky podniku:

- vazby s okolím
- vstupy/výstupy (prvky plynoucí z výrobního procesu)
- cílové chování
- struktura
- dynamičnost
- sociální charakter podniku
- procesy v podniku

Vazby s okolím – vývoj okolí výrazně působí na podnik nejen jako určité omezující podmínky, ale také jako příležitosti pro další rozvoj, včasné využití znamená konkurenční výhodu

Prvky plynoucí z výrobního procesu, vstupy/výstupy – každý výrobní proces má své vstupy a výstupy. Prvotní vstupy nejsou výstupem výroby, kapitálové statky jsou výstupem výroby

Cílové chování – podnikatel určuje cíle podnikání, kterých chce dosáhnout

Struktura – struktura podniku musí být taková, aby umožňovala efektivní činnost lidí zaměřenou na dosažení cílů při mnících se podmínkách

Žádné komentáře:

Okomentovat