Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Příloha č. 2 – Nabídka on-line kampaně Věda pro život ze dne 21. 6. 2016.

Nabídka on-line kampaně Věda pro život 2016

Termín: 22. 08. – 4. 10. 2015
Produkt: Věda pro život (web Střediska společných činností AV ČR, v. v. i.)
Cílová URL: www.vedaprozivot.cz
Celkový budget: 70.000 Kč (včetně správy kampaně a kreditu)
Cíl kampaně: Podpora značky AV ČR – počet zobrazení reklamy bannerových i textových formátů

                 Zvýšení návštěvnosti webu cílového URL Vedaprozivot.cz

Cílení kampaně: celá ČR

Specifikace cílové skupiny: veřejnost se zájmem o vědu, sledující novinky ze světa vědy a techniky, aktuální
zpravodajství, zajímající se o literaturu, dějiny a historii, biologii, fyziku, matematiku, vesmír, sledující
dokumentární pořady a zajímavosti z dané oblasti …

     Žáci základních škol a jejich pedagogové
     Studenti středních škol a jejich pedagogové
     Studenti vysokých škol, zájemci o vědu, odborná veřejnost

Nástroje kampaně: PPC kampaň – Adwords, Sklik
Rozměry bannerových formátů : 300×300, 160×600, 250×250, 300×600, 468×60, 300x 250, 728x90,

600x190, 970x310

Vstupní analýza
Po analýze webu doporučujeme kampaň směřovat přímo na home page.
Název kampaně: Poznej vědu s Akademií věd ČR
textové variace možno zpracovat dle aktuálních textů na webu:
př. Zapojení textů do kampaně: Poznej vědu v čase, Do vesmíru v roce 2050 …

                                                                                                                                    1
Zájmové weby – cílení na obsah

Návrh webů obsahové sítě, kam budou cíleny bannery
http://www.svetkolemnas.info/ (záhady, zajímavosti)
http://www.iprima.cz/
http://play.iprima.cz/
http://www.centrum.cz/
http://www.cesky-jazyk.cz (cíleno na studenty, zájem o literaturu)
http://www.ze-sveta.cz/
http://21stoleti.cz/
http://tv.nova.cz/

http://www.informuji.cz/ (články a novinky z kultury filmu nebo divadla, cíleno na Prahu)

http://www.ceskenoviny.cz/
http://programy-tv.cz/ (široká veřejnost sledující pořady)
http://www.idnes.cz/ (velmi prestižní portál, nejnavštěvovanější sekce zpravodajství)
http://www.aktualne.cz/ (zpravodajství provozuje Centrum)
http://www.atlasceska.cz/ (na HP, kalendář akcí)
http://czechmag.cz/ (filmy, seriály, technika, věda)
http://www.novinky.cz (zásah v rámci Sklik)

                                                                                                                                    2
Návrh rozpočtu kampaně

Kredity celkem: 44.000 Kč (1000Kč/den)
Adwords: 30.000 Kč: obsahová síť s vybranými cílovými weby a souvisejícími tématy, vyhledávací síť
Sklik: 14.000Kč: obsahová síť s vybranými cílovými weby a souvisejícími tématy, vyhledávací síť

Položkový rozpočet – PPC kampaň Věda pro život

Položka                                       počet cena bez DPH (CZK)

Založení a nastavení kampaní Google Adwords    1 ks 5 000,00 Kč
Založení a nastavení kampaní Sklik             1 ks 5 000,00 Kč
Správa kampaně Google Adwords (6 týdnů)      6 weeks 8 000,00 Kč
Správa kampaně Sklik (6 týdnů)               6 weeks 8 000,00 Kč
Kredity na kampaně (Sklik, Google)             2 ks 44 000,00 Kč

celkem                                                   70 000,00 Kč

Správa a projektové řízení kampaně:

    - Obsahová analýza, nastavení zacílení kampaní
    - Pravidelná optimalizace v průběhu kampaně
    - Vytvoření call to action prvků
    - Vytvoření textů, textových variant – pro bannery i textovou část obsahové sítě Adwords a Sklik
    - Vyhodnocení kampaně a návštěvnosti uživatelů webových stránek
    - Zhodnocení efektivity kampaně – hodnota CTR, návštěvnost webu, počet impresí

OČEKÁVANÁ ÚSPĚŠNOST KAMPANĚ

AdWords  Rozpočet            Imprese         Prokliky  odhad CPC
Sklik    30 000 Kč           1 500 000        5 000      6,00 Kč
         14 000 Kč            900 000         2 500      5,00 Kč
Celkem
         44 000 Kč           2 400 000        7 500

Odhad není garantovaný.
CTR bannerů je závislé na kreativě dodaných bannerů, call to action prvcích a textech

                                                                                                      3
TECHNICKÁ SPECIFIKACE KAMPANĚ

AdWords – rozměry bannerů:

     250x250px
     728x90px
     160x600px
     468x60px
     300x250px
     … a další (pro úspěšnost kampaně je ideální více formátů bannerů)

Potřebná specifikace pro výrobu bannerů - důležitá je velikost do 150kB + animace max 30s:
https://support.google.com/adwordspolicy/answer/176108?hl=cs

Sklik – rozměry bannerů:

     250x250px
     300x250px
     300x300px
     300x600px
     336x280px
     728x90px
     160x600px
     468x60px
     600x190px

Pravidla grafické reklamy Sklik: http://napoveda.sklik.cz/pravidla/graficka-reklama/

2016 © ADWAY

Zpracoval: ADWAY / Advertising Way s.r.o.  Určeno: Akademie věd České republiky (AV ČR)

"Tento dokument obsahuje informace, které Advertising Way s.r.o. považuje za součást svého obchodního tajemství ve
smyslu § 504 občanského zákoníku a je určen pouze pro vnitřní potřebu příjemce dokumentu. Jakékoliv zveřejnění
obsažených informací, jejich předání třetí straně nebo využití pro potřebu jiného subjektu, bez písemného souhlasu
Advertising Way s.r.o. bude považováno za nekalou soutěž ve smyslu § 2976 občanského zákoníku."

Žádné komentáře:

Okomentovat