Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Distribuční politika zahrnuje:

• elektronické bankovnictví
• osobní prodej
• osobní bankéře

Elektronické bankovnictví je prováděno prostřednictvím médií – internet, telefon. Elek. Bankovnictví je zaměřeno na firmy nebo drobné klienty (mobil, internet) a jde o přímou komunikaci přes internet, ale je to vázáno na konkrétní pobočku. Banka šetří elektronickým bankovnictvím mzdové náklady. Jeho výhodou je pohodlí klienta, uspokojování potřeb klienta a možnost komunikace s bankou kdykoliv.

Osobní prodej je prováděn bankou respektive pracovníkem, jde o případ, kdy jde dealer za klientem.

Osobní bankéři vykonávají akviziční činnost, jsou to finanční poradci.

Současná distribuční síť kombinuje distribuční kanály a snaží se je optimalizovat vzhledem k segmentu klientů, např. vůči starším klientům, mladým lidem, podnikatelům, velkým podnikům, malým firmám. Ke každému segmentu je používána jiná distribuční síť. Jedinec je pro banku pracný. Pokud to jde, tak standardní služby se přesunují mimo přepážku, tj. elektronické bankovnictví.

Žádné komentáře:

Okomentovat