Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Komunikační politika

Komunikační politikou se rozumí vztah banky k veřejnosti a všechny aktivity, které souvisí s politikou prodeje. Na většinu služeb se využívá reklama. Existuje obecná reklama na všechno obyvatelstvo, reklama zaměřená především produktově a reklama zaměřená na určité segmenty, tj. billboardy, letáky, noviny, časopisy, televize, rozhlas.

Reklama se objevuje jako:
- centralizovaná, tj. ve všech médiích
- necentralizovaná, tj. omezeně, v regionálních rádiích, regionálním tisku.

K podpoře prodeje dochází formou soutěže nebo poskytnutím výhod, např. připsáním jednorázové částky, službami zdarma, popř. přidáním dalšího produktu, popř. rozdáváním nějakých propagačních materiálů.

Public relations, tj. sponzorství, jde o styk s veřejností, o činnost, která má za úkol vytvářet dobré image banky. Sponzorství není placená aktivita. Jde o zviditelňování se prostřednictvím článků v novinách, kde ústav figuruje nebo kde se představitel k něčemu vyjadřuje. Sponzorství zahrnuje veškeré sponzorské aktivity, a to jak na úrovni celostátu, tak reigonální. Sponzorství je zachyceno ve výroční zprávě.

Žádné komentáře:

Okomentovat