1) Pasivní strategie = banky vyčkávají a sledují konkurenci (jak zavádí jednotlivé druhy komunikačních kanálů). Dochází zde k úspoře nákladů, ale konkurenční banky tuto banku mohou předběhnout a získat její klienty
2) Aktivní strategie = banky upustí od stávajících tendencí a vrhnou se k použití nových komunikačních kanálů. Strategie se projevuje ve vysoké nákladovosti.
3) Aktivně negativní strategie - spočívá v posilování dosavadních kanálů a služeb a brání se zavádění komunikačních kanálů elektronického bankovnictví. Dosti často se ocitá v pozici, že samotní klienti banky tuto banku dotlačí k tomu, aby začala využívat nové informační technologie
První generace – forma zasílatelství
Přímé bankovnictví se začíná specializovat na obchodníky s CP
Třetí generace přímých bank je charakterizována jako služby přidané hodnoty (komfort, pohodlí, komplexní služby)
Elektronická peněženka 1LIKEQ ….1Q=1haléř
Výhodou je, že se nepřenášejí osobní údaje, zobrazují se pouze údaje o dané platbě a to v zašifrované podobě.
Žádné komentáře:
Okomentovat