Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Marketingový mix v bance

Marketing je umění nacházet a udržovat si zákazníky
Bankovní marketing zahrnuje 4C a představuje: pohled spotřebitele
- hodnotu z hlediska zákazníka
- náklady pro zákazníka
- pohodlí
- komunikace

Páté C je pracovník, kt. Musí zajistit, aby zákazník byl spokojený, aby se vracel,….

Banka používá tyto mark. Nástroje:
- produktová politika
- cenová politika
- distribuční politika
- komunikační politika

Produktová politika
Produkt je souhrn užitných vlastností, kt. Vedou k uspokojování potřeb zákazníka, má standardní neměnnou podstatu, inovace jsou omezené. Touto politikou si banky příliš konkurovat nemohou. Konkurence se přenáší do dalších vrstev produktu, dodatečné hry, slosování.

Žádné komentáře:

Okomentovat