Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Postup při uplatnění mark.výzkumu:

1) definování problému – specifikace problému, kt. Má být řešený
2) projekt výzkumu, obsahuje uvedení pramenů z jakých je dobré čerpat info k danému problému
- dále obsahuje metody jakými budeme sbírat info
- obsahuje rozložení celého výzkumu do jednotlivých etap
- obsahuje bezpečnostní opatření proti vyzrazení info.
3) sběr informací
4) analýza sesbíraných info. A jejich zpracování
5) prezentace výsledků výzkumu
Info jsou:
- sekundární – plynou z interních a externích zdrojů, již existují, byly získány pro jiný účel, nemusejí být přesné, jsou buď:
- interní – z podniku, např.výkaz zisků a ztrát
- externí – ročenky, publikace
- primární, jsou získané na základě mark.výzkumu
- kombinované

Žádné komentáře:

Okomentovat