Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Produktová politika

Bankovní produkt je současně služba.
Účelem produktové politiky je zlepšovat stávající produkty, zavádět nové, spojovat různé alternativy, aby mohly být problémy klienta efektivně vyřešeny.
Je rozhodující kvalita a inovace,
Nabídka produktů je omezena, u klasických produktů nelze vymyslet nic nového.
Inovace produktů, jedná se o vznik nového produktu, např. zavedení stavebního spoření
Pro image banky je nezbytná komletní nabídka produktů:
- jsou uspokojeny všechny potřeby klienta
- jsou řešeny všechny problémy
- některé produkty jsou nákladově náročné
- důležitá je kooperace mezi bankami
- často vznikají kombinace produktů

Variací produktů jsou myšleny stávající produkty, kt. Mohou mít formu:
- modifikace, kdy se mění 1 nebo více prvků výchozího produktu, předmětem může být funkční vlastnost, dodatečné výkony,….
- Diferenciace, kdy jde o změnu 1 nebo více prvků produktů, vznikne tak nový produkt
Eliminace produktů je vyřazování stávajících produktů z nabídky bank, tomuto kroku předchází důkladná analýza

Žádné komentáře:

Okomentovat