Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Marketingový výzkum provádí:

- analýzu trhu
- analýzu marketingových nástrojů
- analýzu konkurence
- analýzu hospodářské situace a jejího vývoje

Na základě těchto info si banka stanoví svou strategii, dále následuje rozhodnutí o způsobu, intenzitě a kombinaci mark.nástrojů.
Mark.nástroje jsou všechny prostředky, vědomě použité bankou, podnikem, kt.mají za úkol co nejlépe uspokojit potřeby cílové skupiny.

Marketingové nástroje:
- produktová politika – všechna opatření a rozhodnutí banky o vytvoření nabídky produktů
- distribuční politika – opatření a rozhodnutí o způsobu prodeje produktů
- komunikační politika – opatření směřující k vědomému utváření info směřovaných na trh s cílem ovlivnit chování klientů
- cenová politika – opatření a rozhodnutí týkající se ceny produktů

Žádné komentáře:

Okomentovat