- 25 % až 80 % všech informačních toků souvisejících s řízením podniku se zpracovává v čase on-line
- kvalita systému řízení a kvalita IS jsou vzájemně závislé a výpadek IS vede okamžitě k zastavení chodu celého podniku
Druhy IS
- hlediska podle kterých rozdělujeme IS: účelu, obsahu, velikosti, strukturní složitosti, počtu a typu uživatelů, územního rozsahu
- z hlediska postaveni IS v systému řízení celé organizace rozlišujeme v jaké úrovni pyramidy se IS nachází
- s rostoucí hierarchií řízení přibývá požadavků na IS a současně ubývá objem interních informací v důsledku jejich selekce a alokace
- přibývá potřeba získávání externích informací
Externí informace
IS Řízení
Exekutivní IS Strategické řízení
IS pro podporu rozhodování Taktické řízení
IS pro řízení Operativní řízení
Transakční
Segmentace a agregace informací za
Současného růstu neurčitosti
Žádné komentáře:
Okomentovat