Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Určení kritických faktorů úspěchu

- zdroje:

· vlastní specifické podmínky podnikové činnosti dané oborem činností podniku

· postavení podniku v rámci daného oboru činnosti

· okolí podniku a jeho zákaznické trendy, ekonomika, politika, ap.

· okamžité organizační faktory

- typy:

· sledování – kopírují podnikové události

· výstavbové – způsobují změny v podniku a jsou vyvolávány řídícími pracovníky

- ze zkušeností je doporučováno:

· počet kritických faktorů musí být menší než 8

· každý faktor se musí týkat pouze jediného problému

· každý kritický faktor úspěchu by měl být nutnou podmínkou k úspěšnému naplnění poslání podniku; splnění všech faktorů je pak podmínkou postačující pro naplnění cílů podniku

· všechny faktory jsou si co do naléhavosti, či důležitosti naprosto rovny

· kritické faktory musí být definovány konkrétně a nekopírovat definice poslání podniku (např. znalost kritérií podle kterých nás hodností zákazník, dosažení stavu certifikace dle ISO 9000, zajištění efektivní spolupráce se všemi klíčovými dodavateli)

Žádné komentáře:

Okomentovat