Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Stanovení priorit v informační architektuře

- v tomto kroku se stanoví pořadí v němž budou prováděny jednotlivé kroky budování IS

- hodnotíme a volíme dle následujících hledisek:

Ø potencionální přínosy (přímé, nepřímé, zvýšení konkurenceschopnosti)

Ø vyvolané změny v podniku pro nasazení nové IT (zda rozsah změn a dotčených osob a útvarů v podniku bude adekvátně odražen v konečném efektu)

Ø pravděpodobnost úspěchu (hodnotit klima v podniku – tj. náklonnost ke změnám)

Ø naléhavost aplikace

6. Návrh řízení informačních zdrojů

- v této části studie musí být uvedeno, zda dosavadní systém řízení zpracování dat včetně pracovních nákladů, kapacitního omezení, hardware, software a také včetně organizačního uspořádání odpovídají požadavkům, jenž vyplynou z nového systému

7. Tvorba doporučení

- tímto krokem definitivně navrhuje způsob řešení výstavby IS a stanovujeme prováděcí plán výstavby

- čím? – návrhem architektury IS, způsobem řízení IS (zejména řízením a správou dat), pořadím v jakém bude systém vyvíjen

Žádné komentáře:

Okomentovat