Druhy informací:
- informace podle účelu:
- sekundární - tyto informace již byly nashromážděny za účelem řešení jiných případů, ale my je můžeme využít pro náš výzkum - cizí výzkumy, články v odborné literatuře, prezentace jiných firem na webu,
- terciální - říkáme jim také komerční, jsou to informace, které získáváme za úplatu od specializovaných agentur,
- informace podle povahy:
- kvantitativní - data, která lze měřit - počty návštěvníků, spokojených uživatelů, obeznámených s problematikou,
- kvalitativní - slouží k analýze vztahů, závislostí a příčin zkoumané jednotky a jejich zobecnění
- informace podle médií:
- v tištěné podobě,
- v elektronické podobě na lokálních médiích - disketa, CD ROM, ZIP, ...,
- v elektronické podobě - Internet, intranet, specializované sítě,
- v kombinované podobě - tištěné + CD ROM, CD ROM + aktualizace na Internetu.
Žádné komentáře:
Okomentovat