Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Charakteristika společnosti

Charakteristika společnosti

Profil společnosti

Česká pojišťovna a.s. (dále též „Česká pojišťovna„ nebo „společnost„) je univerzální pojišťovnou nabízející širokou paletu životních i neživotních pojištění. Dlouhodobě si udržuje nejsilnější pozici na českém trhu, v roce 2000 dosáhl její tržní podíl podle výše předepsaného pojistného 38,9 %, v životním pojištění 41,2 % a v neživotním pojištění 37,7 %.

Poslání a cíle

Česká pojišťovna se orientuje na retailovou klientelu v občanských pojištěních a na střední a velké klienty v oblasti pojištění průmyslových a podnikatelských rizik. Jedním z hlavních strategických cílů společnosti pro rok 2001 je udržet 39% podíl na trhu a dosavadní tempo růstu zisku. Společnost bude o dobré výsledky usilovat v silné konkurenci zejména v pojištění motorových vozidel a v životních pojištěních všeho druhu. V životních pojištěních se otvírají nové možnosti v souvislosti s novelou zákona o daních z příjmů a tuto příležitost je společnost připravena maximálně využít. Společnost se současně bude věnovat dalšímu rozvoji své finanční skupiny, s cílem nabízet kompletní soubor finančních služeb.

Žádné komentáře:

Okomentovat