vyžaduje pro dosáhnutí úspěchu nové přístupy, a to schopnost mobilizovat a zužitkovat nejen hmotné, ale i nehmotné, „neviditelná“ aktiva, ale :
- vytvořit také vztahy se zákazníky, kteří zachovávají loajalitu existujících zákazníků
- uvádět na trh inovované výrobky a služby požadované cílovými segmenty zákazníků
- produkovat vysoce kvalitní, zákaznicky orientované výrobky a služby za nízké ceny a s krátkým časem realizace
- mobilizovat schopnosti a motivaci zaměstnanců z důvodu neustálého zkvalitňování procesů výroby, kvality produktů a reakce na ně...
9. Specifické ekonomiky
Výrobní podniky a jejich specifika
Jako základ pro třídění je užívané hledisko „předmětu činnosti“. Výrobní podniky známe :
- průmyslové
- zemědělské
- lesnické
- stavební
Žádné komentáře:
Okomentovat