- činnosti: zavádění na základě:
- detailního plánu
- plánu odstavení starého systému (vhodné, pokud fungují současně)
- zpracovaných uživatelských návodů a provozních předpisů
- připravených organizačních opatření, předpokladů pro provoz
- připravených katastrofických opatření
- infrastrukturních předpokladů
- připravených předávacích procedur + podmínky
- zavedení:
instalace “hardwarových” a “softwarových” složek
školení a instruktáže, zacvičení
zkušební provoz
odstranění všech nedostatků
příprava HOT LINE – SUPPORT (vybudovaný systém, který zajišťuje při poruše komunikaci mezi projektantem a provozovatelem, poradenská služba)
Ukončení projektu
- účel: Provedení řízeného závěru projektu
Analyzovat průběh, provést kritiku toho, co se udělalo špatně
- předmět: Srovnání smluv a průběhu se zadavatelem a reality
- výsledek: Ukončený a zadokumentovaný projekt, vyúčtovaný projekt a rozpuštěný projektový tým
- činnosti: Ukončení předávacích procedur a zavádění
Kontrola a kritické posouzení průběhu z hlediska:
· cílů (dosažených, nedosažených)
· přetrvávajících nedostatků
· získaných zkušeností, jak na straně projekčního týmu, ale také zkušeností zadavatele a zkušeností uživatele
· kompletace závěrečné dokumentace
Žádné komentáře:
Okomentovat