Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Náklady související s e-mailovou reklamou

Náklady související s e-mailovou reklamou

Vymezení nákladů souvisejících s e-mailovou reklamou je záležitostí velmi složitou. Náklady se budou odvíjet v závislosti na:

- počtu odeslaných e-mailů,
- velikosti reklamního e-mailu,
- charakteru e-mailu,
- výběru cílové skupiny

Dalšími nákladovými položkami může být např.
- nákup databáze,
- vytvoření textu reklamního e-mailu, jeho překlad.

Zatím není obecně uznávaná a zavedená hladina cen, proto se dá mnohdy pořídit e-mailová kampaň za velmi nízkou cenu. Podle odhadu společnosti Computer Press je účinnost e-mailu 3 - 4x vyšší než banner. U e-mailové reklamy je možné dosáhnout vyšší efektivity vynaložených prostředků.

Zadavatele reklamního e-mailu stojí jeden oslovený uživatel 65 haléřů až dvě koruny, podle toho, jakého cílení využije. Kampaně oslovují současně osm až dvacet tisíc uživatelů na českém trhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat