Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Zasílání tiskových zpráv e-mailem 1.

Zasílání tiskových zpráv e-mailem 1.

Tiskové zprávy je možné rozesílat e-mailem a to v případě, že má podnik navázaný vztah s novináři. Nevyžádanou e-mailovou zprávu je možné zaslat v případě mimořádných situací. Podmínkou je, že zasílány by měly být jen důležité a zásadní informace.

PR e-mail (tisková zpráva zasílána e-mailem) bude úspěšný, jestliže zadavatelé dodrží určité principy, kterými jsou především:

- zasílat PR e-maily těm novinářům, jejichž zaměření koresponduje s tématem tiskové zprávy. Novináři nejsou homogenní skupina. Liší se odborným zaměřením jak periodika, tak rubriky do kterých přispívají,

- PR e-mailem by měly být zasílány pouze zásadní informace. To znamená takové informace, které mají naději na zveřejnění. Informace důležité pro podnik nemusí být důležité z pohledu novináře,

Žádné komentáře:

Okomentovat