Výhody a nevýhody e-mailové kampaně
E-mailová kampaň probíhá čistě v prostředí Internetu stejně jako kampaň bannerová. Rozdíly mezi nimi nejsou velké, ale přesto má e-mailová reklama své výhody:
- pokud chce podnik prezentovat rozsáhlé sdělení, je výhodnější použít e-mail z důvodu omezeného rozsahu banneru.
- v případě, že podnik prezentuje produkt, který je atraktivní sám o sobě a pro jeho prezentaci stačí jednořádkový, dostatečně vypovídací a provokativní nadpis, je zbytečné kupovat si bannerovou kampaň a postačí vkládat reklamní vsuvky za text e-mailu,
- e-mailovou kampaň je výhodné použít, pokud podnik chce prezentovat několik webů zároveň. V banneru je to takřka neřešitelné, u e–mailového inzerátu naprosto bezproblémové,
- e-mailovou kampaň je možné využít v případě, že plánujeme kampaň tzv. virálního marketingu, tj. ve stylu „pošli tento e-mail deseti dalším lidem …“,
- e-mailovou kampaň není vhodné použít tam, kde podnik potřebuje prezentovat určitý děj, značku (logo) produktu.
V prostředí Internetu se e-mailová kampaň s bannerovou velmi dobře doplňují a společně jsou schopny obsloužit různé uživatelské skupiny.
Žádné komentáře:
Okomentovat