Tiskové zprávy na WWW stránkách podnikatelských subjektů 2.
Tiskové zprávy se obvykle vydávají pro události spíše nižšího až středně velkého významu. Pro události vysokého významu, klíčové pro podnik a jeho zákazníky, se obvykle pořádají tiskové konference.
Tiskové konference je možné realizovat rovněž ve virtuálním prostředí. Jde o on-line konference, které probíhají formou chatu na Internetovém serveru. Předem se stanoví čas chatu a novináři kladou představitelům podniku, kteří jsou přítomni u počítačů, dotazy.
Pořádání tiskových a on-line konferencí má mimo jiné také cíleně budovat vztahy s novináři, jejichž navazování je ovšem mnohem účinnější při osobních setkáních. Obvyklou součástí tiskových konferencí je občerstvení novinářů. To při chatu nelze. Doporučuje se proto on-line konference používat minimálně.
Žádné komentáře:
Okomentovat