Tiskové zprávy na WWW stránkách podnikatelských subjektů 1.
Pokud je podnikatelský subjekt vstřícný, nabídne novinářům na WWW stránkách ke stažení text, obrázky, loga. Přístup k obecným informacím o podniku a tiskovým zprávám na WWW stránkách novinářům šetří čas a práci. Této služby využívají novináři také pro PR články v tištěných médiích.
Novináře zajímají v zásadě dva typy informací:
- obecně zajímavé informace - informace o činnosti a aktivitách společnosti. Tyto informace využívají novináři ve chvílích, kdy nemají o čem psát,
- aktuální informace o podniku - o tyto informace na WWW stránkách se zajímají novináři většinou v době, kdy dojde k nějakému problému, krizové situaci. Je důležité, aby podnik na tyto situace reagoval velmi rychle a na WWW stránkách nabídl novinářům podklady tiskové zprávy týkající se daného problému.
Žádné komentáře:
Okomentovat