Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Reklama na Internetu 2.

Reklama na Internetu 2.

Dvěma hlavními kanály, které lze využít pro distribuci Internetové reklamy, jsou e-mail a WWW stránky. Na reklamní plochu může být přeměněna každá část WWW sránky. Nejčastěji se setkáváme s reklamou ve formě reklamního proužku (banneru), ale jako reklama může sloužit i pozadí WWW stránky obsahující slabou barvou reklamu na pozadí. Reklamou může být také libovolný odkaz na stránce nebo text, který je součástí stránky. Pro reklamu lze minimálně ve stejném rozsahu využít také elektronickou poštu, pro tu však platí přísná pravidla. Na rozdíl od webové prezentace nemůže oslovit libovolné uživatele Internetu, ale pouze ty, kteří dobrovolně zaslali svou e-mailovou adresu.

Nevýhoda menšího záběru elektronické pošty se kompenzuje její účinností. Udává se, že reklamní sdělení zaslané prostřednictvím elektronické pošty vyvolá až desetkrát větší odezvu u příjemců, než je tomu v případě reklamního proužku.

Mezi další cesty, jimiž je možné oslovit širokou veřejnost nebo předem určenou cílovou skupinu, dále patří rozhlasové a televizní vysílání po Internetu, služba ICQ a různé druhy programových nástrojů (např. FTP klient) disponujících možností zobrazovat Internetovou reklamu.

Žádné komentáře:

Okomentovat