Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

12 podnikatelský plán

o podnikatelský záměr, cíle a strategie k jeho dosažení - úloha interní (pro řízení fy), externí (komunikace s okolím)
o shrnutí a základní východiska, podnik a jeho výrobky, odvětví, analýza trhu a konkurence, plán managementu, plán vývoje a designu, výrobní plán, mg, organizace, finančo ní plán
o vymezit předmět podnikání - zjistit zákazníky a jejich kvalitu, rozvinutí jejich sítě, konkurence, vazby na dodavatele, sídlo podniku (vzhledem k rozsahu a kvalitě zdrojů, přístupu k surovinovým zdrojům, zdrojům E , možnosti odbytu, daňové úlevy v lokalitě, ekologie a OŽP), výběr pracovníků (počo et, struktura, kvalifikace, vymezení podmínek, stanovení odměn, sociální program)
o vyjasnit potřebu finančo ních a jiných prostředků - pozemky, budovy, stavby, zařízení, materiál, zásoby ...
o zvážit své sociálně psychologické předpoklady pro podnikání
o eventuálně doplnit znalosti vybraných právních a dalších norem dotýkajících se daného podnikání (protimonopolní zákon, ekologie ...)

18.3. Právní forma
volba podle kritérií:
2. Způsob a rozsah ručení (podnikatelské riziko) - omezené (do výše nesplaceného majetkového vkladu, např.sro) n. neomezené (celým svým majetkem, např. vos)

Žádné komentáře:

Okomentovat