Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

tj. propagaci a další složky marketingové ...

tj. propagaci a další složky marketingové komunikace (reklama -forma placené náborové čo innosti, kt má za úkol vzbudit zájem zákazníka o určo ité myšlenky, výrobky n. služby a přesvědčo it ho o koupi osobní nabídka zboží , podpora prodeje - nákupní kupóny, poskytování slev, mimořádných rabatů, bezplatných vzorků, veletrhy ..., publicita - bezúplatně, s využitím všech dosažitelných médií zapůsobit na potenciálního zákazníka a tak dosáhnout zvýšení odbytu). - nutno uvážit:
- výrobní možnosti (if stanoví  cenu, trh ihned akceptuje, ale fa nakonec nedokáže trh uspokojit vzhledem k malé výrobní kapacitě  ztráta goodwill x tato taktika úspěšná na trhu s elastickou D - nízká cena vede k  obratu, N na jednotku a  Z v dlouhém období)
- postavení konkurence (možnost proniknutí konkurence a obsazení trhu if konkurence může proniknout rychle, fa stanoví  cenu)
• taktika pronikavého oceňování (penatration pricing) - rychlé a trvalé proniknutí na trh s poměrně nízkou úvodní cenou, dosažení trhu okamžitě, před proniknutím konkurence n. ji od vstupu odradit
o jestliže vstup na trh není tak složitý - hlavně u výrobků širokého užití, výrobně nenáročo ných, s  elasticitou D
o pouze prodeje ve velkém jsou výhodné, cenová taktika agresivní a pronikavá, bude čo elit silné konkurenci

Žádné komentáře:

Okomentovat