Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- nutno uvážit:

- nutno uvážit: výrobní možnosti (if stanoví  cenu, trh ihned akceptuje, ale fa nakonec nedokáže trh uspokojit vzhledem k malé
výrobní kapacitě  ztráta goodwill x tato taktika úspěšná na trhu s elastickou D - nízká cena
vede k  obratu, N na jednotku a  Z v dlouhém období)
postavení konkurence (možnost proniknutí konkurence a obsazení trhu - if konkurence může
proniknout rychle, fa stanoví  cenu)
• taktika pronikavého oceňování (penatration pricing) - rychlé a trvalé proniknutí na trh s poměrně nízkou úvodní cenou, dosažení trhu okamžitě, před proniknutím konkurence n. ji od vstupu odradit
- jestliže vstup na trh není tak složitý - hlavně u výrobků širokého užití, výrobně
nenáročných, s  elasticitou D
- pouze prodeje ve velkém jsou výhodné, cenová taktika agresivní a pronikavá,
bude čelit silné konkurenci

Žádné komentáře:

Okomentovat