Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

2. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ

 Klíčová rozhodnutí o poslání a cíli podniku jsou uskutečňována na úrovni top managementu, ve strategickém řízení. Na základě definice těchto dvou kritérií, probíhá proces marketingového řízení.

POSLÁNÍ PODNIKU:
1. definice okruhu potencionálních zákazníků
2. spcifikace potřeb zákazníků
3. vymezení prostředků nutných k uspokojení potřeb
 je základem pro výběr tržních příležitostí, které jsou limitovány potřebami, aktivitami konkurence, zdroji a schopnostmi a dalšími faktory.

CÍLE PODNIKU
A) maximalizace zisku
B) udržet nebo zvýšit úroveň tržeb
C) udržet nebo zvýšit objem prodeje
D) sociální cíle
E) přežít
 formulovány pro určité období
 určeny požadavky rozvoje podniku
 umožňují získání trhů
FÁZE MARKETINGOVÉHO ŘÍZENÍ
1. Plánování
2. Realizace
3. Kontrola

Žádné komentáře:

Okomentovat