= plán realizace výzkumu, který umožňuje následnou kontrolu jeho průběhu
Obsah projektu:
• popis řešeného problému
• cíle výzkumu a informační vstupy potřebné k zodpovězení programových otázek
• postup a metody výzkumu a jejich zdůvodnění
• časový rozvrh výzkumu a finanční náročnost
• přílohy a dodatky (technické detaily)
ad 6. ZÍSKÁVÁNÍ INFORMACÍ
A) SEKUNDÁRNÍ ÚDAJE
sekundární údaje zjišťuje podnik jako první, protože někdy stačí a naní třeba provádět nákladné šetření pro získání primárních údajů. Postup sběru je následující:
1. specifikace požadovaných údajů
2. stanovení údajů, které lze získat z interních zdrojů
3. stanovení externích zdrojů
4. získání údajů
5. posouzení validity údajů (původ, věrohodnost, použité metody a aktuálnost)
6. identifikace údajů z primárních zdrojů
B) PRIMÁRNÍ ÚDAJE
získávají se následujícími metodami:
1. metoda pozorování
2. metoda šetření
3. metoda experimentální
4. metoda kvalitativní
Žádné komentáře:
Okomentovat