Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

6. Ukazatelé tržní hodnoty

růstový potenciál:
- nárůst značí očekávání růstu dividend
- pokles značí očekávání snížení dividend

d.) Výroba
Transformace vstupů na výstupy. Management ve výrobě zahrnuje tyto funkce:
- fyzikální procesy
- operativní plánování
- zásoby
- řízení výrobních sil
e.) Výzkum a vývoj
- vývoj nového produktu lepšího než má konkurence
- zajištění vysoké kvality produktu
- technologické výsledky pro snížení nákladů
f.) Informační systémy
Zdroj pro konkurenční výhody podniku i pro jeho strategický záměr.

Hodnocení výsledků interní analýzy
Matice IFE
1.) Zpracovat tabulku interních faktorů
2.) Přiřadit každému faktoru váhy v rozsahu 0,00 – 1,00 podle důležitosti silné nebo slabé stránky pro úspěšnost v oboru
3.) Ohodnotit jednotlivé faktory takto:
- 4 = největší S
- 3 = malé S
- 2 = malé W
- 1 = největší W
4.) Násobit váhu a hodnocení u každého faktoru. Dostaneme vážený poměr.
5.) Sečíst vážené poměry jednotlivých faktorů. Dostaneme celkový vážený poměr.
Celkový vážený poměr hodnotí interní pozici podniku nebo strategického záměru. Nejlepší hodnocení = 4, nejhorší = 1, středí = 2,5.

Žádné komentáře:

Okomentovat